Pomocí virtualizace infrastruktury (serverů, diskových polí, switchů a podobně) nebo virtualizace pracovních stanic, může zákazník získat provozní úspory a zároveň vyšší dostupnost služeb pro uživatele.
Správa sítí souvisí s provozem aktivních síťových prvků typů přepínač nebo směrovač a s tím spojených řízení síťových a směrovacích protokolů v interní síti a v internetu.
Nejdůležitějším aktivem jsou data. Jejich ztráta má pro soukromou společnost často fatální dopady na její další činnost. Dvojnásob to platí i pro oblast veřejné správy, kde řada povinností vyplývá dokonce přímo z právních předpisů.
Většina úkolů není v dnešní době řešena jednotlivci, ale celými týmy. Aby však byla jejich práce skutečně efektivní, potřebují k tomu odpovídající nástroje – zejména takové, které umožní koordinaci, zabezpečí spolehlivou komunikaci a umožní řízené sdílení dokumentů.
Procesní řízení zajišťuje vysokou výkonnost a efektivitu klíčových činností, a je tak jedním ze základních nástrojů v boji za konkurenceschopnost a pozitivní rozvoj organizace. Důsledným dodržováním a vyhodnocováním navržených procesů lze významně posílit produktivitu a ochránit kontinuitu poskytovaných produktů a služeb. Právě pro tento účel je určena nová generace aplikace Escudo.
Technická podpora je klíčová služba výrazně zvyšující důvěryhodnost společnosti u zákazníků a zároveň zvyšující výkonnost a efektivitu vlastních zaměstnanců. Velkého významu nabyla tato služba s příchodem informačních technologií a potřebou takřka permanentní dostupnosti lidských a výrobních zdrojů. Pro řešení této problematiky nabízíme aplikaci ComDesk.
Ideální nástroj k odstranění neefektivity procesů při schvalování žádostí. Pomůže Vám zejména odstranit časové prodlevy a duplicity, které se v tomto procesu často vyskytují, a tím i snížit náklady se schvalováním žádostí spojené. Aplikace Správa žádostí dále přispěje ke snížení chybovosti pracovníků a navíc k větší transparentnosti celého procesu.
Při provozu pracovních stanic, serverů a jiných koncových zařízení je nutné zabezpečit infrastrukturu služeb správy koncových zařízení, kam patří bezpečnostní politiky pro koncová zařízení a sdílení dat a databází, dále správa a instalace aplikací, evidence HW a SW, správa síťových služeb DHCP, DNS, NTP, DFS a CA.
Pro udržení vysoké dostupnosti služeb je nutné monitorovat a preventivně řešit nestandardní chování monitorovaných zařízení, proto nedílnou součástí každé sítě, kde je kladen důraz na dostupnost služeb uživatelům, je monitorovací nástroj, který umožní včasnou notifikaci o vzniklých problémech a reportování pro vyhodnocení dostupnosti jednotlivých komponent sítě.
Efektivní nástroj umožňující regulaci vjezdu či parkování na určitém vymezeném území nebo uvnitř určitého objektu prostřednictvím vjezdových nebo parkovacích karet. Aplikace Sentry umožňuje plné přizpůsobení potřebám zákazníka a pomocí schvalovacího workflow dokáže zamezit vydání karty, pokud nebyla schválena oprávněnou osobou.