O bezpečnosti se často mluví, její význam všichni uznávají, avšak přesto oblast bezpečnosti řada soukromých společností i subjektů veřejné správy podceňuje. V rámci našich služeb v této oblasti Vám nabízíme řešení pro zabezpečení sítě, perimetru a koncových zařízení.
Při provozu pracovních stanic, serverů a jiných koncových zařízení je nutné zabezpečit infrastrukturu služeb správy koncových zařízení, kam patří bezpečnostní politiky pro koncová zařízení a sdílení dat a databází, dále správa a instalace aplikací, evidence HW a SW, správa síťových služeb DHCP, DNS, NTP, DFS a CA.
Technická podpora je klíčová služba výrazně zvyšující důvěryhodnost společnosti u zákazníků a zároveň zvyšující výkonnost a efektivitu vlastních zaměstnanců. Velkého významu nabyla tato služba s příchodem informačních technologií a potřebou takřka permanentní dostupnosti lidských a výrobních zdrojů. Pro řešení této problematiky nabízíme aplikaci ComDesk.
Nejdůležitějším aktivem jsou data. Jejich ztráta má pro soukromou společnost často fatální dopady na její další činnost. Dvojnásob to platí i pro oblast veřejné správy, kde řada povinností vyplývá dokonce přímo z právních předpisů.
Efektivní nástroj umožňující regulaci vjezdu či parkování na určitém vymezeném území nebo uvnitř určitého objektu prostřednictvím vjezdových nebo parkovacích karet. Aplikace Sentry umožňuje plné přizpůsobení potřebám zákazníka a pomocí schvalovacího workflow dokáže zamezit vydání karty, pokud nebyla schválena oprávněnou osobou.
Procesní řízení zajišťuje vysokou výkonnost a efektivitu klíčových činností, a je tak jedním ze základních nástrojů v boji za konkurenceschopnost a pozitivní rozvoj organizace. Důsledným dodržováním a vyhodnocováním navržených procesů lze významně posílit produktivitu a ochránit kontinuitu poskytovaných produktů a služeb. Právě pro tento účel je určena nová generace aplikace Escudo.
Většina úkolů není v dnešní době řešena jednotlivci, ale celými týmy. Aby však byla jejich práce skutečně efektivní, potřebují k tomu odpovídající nástroje – zejména takové, které umožní koordinaci, zabezpečí spolehlivou komunikaci a umožní řízené sdílení dokumentů.
Ideální nástroj k odstranění neefektivity procesů při schvalování žádostí. Pomůže Vám zejména odstranit časové prodlevy a duplicity, které se v tomto procesu často vyskytují, a tím i snížit náklady se schvalováním žádostí spojené. Aplikace Správa žádostí dále přispěje ke snížení chybovosti pracovníků a navíc k větší transparentnosti celého procesu.
Pro udržení vysoké dostupnosti služeb je nutné monitorovat a preventivně řešit nestandardní chování monitorovaných zařízení, proto nedílnou součástí každé sítě, kde je kladen důraz na dostupnost služeb uživatelům, je monitorovací nástroj, který umožní včasnou notifikaci o vzniklých problémech a reportování pro vyhodnocení dostupnosti jednotlivých komponent sítě.
Pomocí virtualizace infrastruktury (serverů, diskových polí, switchů a podobně) nebo virtualizace pracovních stanic, může zákazník získat provozní úspory a zároveň vyšší dostupnost služeb pro uživatele.